Adelaar Forum

Adelaar discussie platform
Het is momenteel Ma Nov 20, 2017 4:59 am

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Wo Jun 19, 2013 5:09 pm 
Gebruikers-avatar

Ik kom net van het Orderbos af en de wandelvierdaagse vertrekt dit jaar van het terrein van SV Orderbos af.

http://www.awc-avond4daagse.nl/

Dus het zal een chaos zijn bij het vertrek van de rit.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jun 20, 2013 9:20 pm 
Gebruikers-avatar

Daarom startte ik gisteravond vanuit Beekbergen.. :lol:
Rustig staan wachten op de kruising naar Loenen. Een kleine groep wedstrijdrenners kwam voorbij. Nog even wachten dus voordat de cyclogroep er was. Dat gat was al ruim 5 minuten toen ik aanhaakte.

Mooi achterin de groep gestart tot in Loenen. De turbo stond er tot die tijd lekker op totdat bij het begin van de Lange Juffer, het tempo compleet stil viel. Hup, overnemen dus en de groep weer op een lint getrokken totdat het serieuzer omhoog ging. Daar moet ik met mijn 90 kg altijd even opletten. Er kwam een man of 5 overeen, mooi om lekker aan te pikken.

Als haast gesloten groep kwamen we daar boven. Het zweet gutste inmiddels rijkelijk over de gezichten. Tijd voor een heerlijke afdaling richting Rheden. Onderaan linksaf en na 400 meter weer rechts omhoog via de Snippendaalsweg. Hier het spul weer aangetrokken. Het duurde echter niet lang of daar ging de turbo weer aan en floot er een treintje voorbij van een renner of 8. Oei, even bijten voor mij op het 1e steile stuk maar daarna kom ik altijd iets beter in het ritme. Redelijk max. die klim gefietst en kwam vlak na het 1e groepje boven. Vervolgens vol door richting de Emma Pyramide. In die klim werd het veld weer geheel uit elkaar getrokken. Renner voor renner kwamen we boven om vervolgens rustig dalend richting Roozendaal te rijden. Bovenop de rotonde knepen we vervolgens in de remmen om de hele groep weer te hergroeperen. Dat lukte prima. Slokje uit de bidon en toen in gezwinde spoed via de kop van Deelen terug naar huis.

Superlekker temperatuurtje. Eigenlijk drukkend warm. Maar goed, we klagen nergens over. Het waren haast zuid-franse / italiaanse temperaturen zo laat op de avond. Gutsend van het zweet kwamen we aan in Ugchelen. Even afsprinten en toen toch nog even de wedstrijdgroep kunnen passeren.. :mrgreen: die massaal een vette ijsco bij De Kei in Ugchelen zaten te eten. Wel verdiend jongens!

Topritje dus weer.
De data nog even voor de liefhebbers:
http://connect.garmin.com/activity/330724734

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]