Adelaar Forum

Adelaar discussie platform
Het is momenteel Vr Nov 24, 2017 2:05 pm

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Za Jun 22, 2013 11:24 am 
Gebruikers-avatar

Vanmorgen maar eens weer bijtijds uit de veren , rondje met de Adelaar. ik denk 09.00 u of 09.30 u. de bene voelden nog zwaar dus gekozen voor een rustig ritje met de 09.30 u groep. Altijd gezellig, lekker beetje kletsen met deze en gene.
echter bij de club aangekomen stonden er veel hardrijders. ik denk dat maakt niet uit want het is de half tien groep, dan rijden we toertempo. de hardrijders zijn al weg.
Bleek dat er vanmorgen, net als veel andere zaterdag dagen, geen grotere groepen zijn geweest dan een man of 5 hooguit 6. Vanmorgen 2 en vorige week 1 !!!

Aldus vertrokken we richting Otterlo, daar ging het op het lint en reden onder aanvoering van Ronald en Andreas 33, 34 tegen de wind in. Gerrie en Wim en nog een aantal dacht ik waren we al kwijt bij de carglass nog in Apeldoorn, die voelden de bui wel hangen.

Nou ik ben zelf ook afgehaakt bij de Driesprong in Ede. Lekker op mijn eigen tempo via Planken wambuis naar huis. Hier lag nog een gedeelte, zag ik, van de route die MP rijd met de Atb vandaag.

mijn punt vandaag:

Laten we gewoon weer om 09.00 u starten, het maakt toch niet uit de hardrijders komen toch om half tien. Er wordt door een aantal vaste mannen en vrouwen van de zaterdag al gestart bij de tol. Dit kan niet de bedoeling wezen toch? TOERCOMMISSIE OPTREDEN !!!!

het valt allemaal uit elkaar.
Als je om half tien gaat maak je die keuze bewust, je wil niet harder dan 30. Dat zijn de afspraken, maar afspraken zijn er blijkbaar om niet na te komen.

Laat de toer dan starten om 09.00 u en de hardrijders om half tien, die zijn toch wel eerder thuis. :ugeek:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jun 22, 2013 11:08 pm 

Ik sluit mij aan bij Haneveer. 09:00 uur starten voor de Tour op zaterdag. Tocht van 100+ kilometers op Tour tempo

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jun 23, 2013 6:38 am 

Ik ben het met je eens Rein. Gewoon terug naar hoe het vorig jaar was. Zaterdag rustig tempo, zondag snel. En als er dan mensen zijn die zaterdag hard willen rijden kunnen ze altijd zelf een groepje vormen maar volgens mij is er weinig animo voor een snelle groep zaterdag..

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]