Adelaar Forum

Adelaar discussie platform
Het is momenteel Vr Nov 24, 2017 1:55 pm

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jun 30, 2013 6:47 pm 

:D
Ja, het wordt langzaamaan weer fietsweer. Thuis de racefiets uit de mottenballen gehaald en om 09.00 uur bij clubhuis. Gelukkig stonden er al een paar en kwamen er rondom 09.00 uur genoeg om mij uit de wind te zetten ;)

Er werd flink doorgereden (of ligt aan mij en moet ik wat vaker op de fiets gaan zitten). Het eerste stuk tegen de wind werd er soms een flinke snok gegeven. Gelukkig had de motor van BL soms ff rust nodig.
Ondanks allerlei gps-apparatuur lukte het niet altijd om vooraan te waarschuwen. Na 2 keer een correctie waren BL en (ik denk) RP kwijt na ongeveer 70 km. Zij reden net te ver voor mij in een tempoversnelling en konden mij niet horen en gingen gezwind rechtdoor. Pfffff eindelijk tijd om te drinken en te eten... :lol:

Daarna lekker doorgereden.
Met pech van BL en Kees tasje werd netjes gewacht (heel langzaam doorgefietst om het zondagse gemiddelde te kunnen bereiken).

Al met al een lekkere rit en de woensdag lonkt.
Cu woensdag
:oops:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jun 30, 2013 7:56 pm 
Gebruikers-avatar

Vanmorgen om half tien mijn opwachting gemaakt met de 2e zondag groep. Hier werkt het systeem buitengewoon goed. Een man of twaalf stonden er om 9.30 u.
Nadat Martin grefte moest afhaken vanwege een vermoedelijk scheurtje in zijn band waardoor hij 2 keer lek reed binnen 500 meter, zetten we koers richting Radio Kootwijk.
Onder de bezielende leiding van HvO en nog iemand ( in stappenbelt kleding) werd er een strak maar stevig tempo gereden. Af en toe even een snok er aan en af en toe even temporiseren.
Door richting Barneveld en zo door naar ermelo, en zo naar huis.

Een prima ritje met prima gezelschap.
:ugeek:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jun 30, 2013 10:51 pm 
Gebruikers-avatar

Inderdaad, de buitenband verkent vanaf de komende week de vuilnisberg langs de A1 en ik heb nieuwe banden opgelegd. Had gelukkig een setje thuis, mooi wit, passend bij de fiets.
Ik baalde wel, maar na de 2e band leek het mij niet verantwoord verder te fietsen. Ben overigens wel gewoon thuis gekomen, dus 10 km had ik het nog sowieso bij jullie vol gehouden.
Jammer dat ik dit ritje aan mij voorbij moest laten gaan.....

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]