Adelaar Forum

Adelaar discussie platform
Het is momenteel Za Nov 18, 2017 1:07 pm

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Do Jul 11, 2013 8:49 pm 

Lekker weertje, samen met Gerrie als navigatie gereden.
Helaas kwamen we langs een flinke valpartij van een snelle groep waar een ambulance bij was op de Oude Zwolseweg.
Ik hoop dat het goed met de slachtoffers gaat.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jul 11, 2013 11:20 pm 
Gebruikers-avatar

Sleutelbeen en gebroken rib van Rene. Zijn eigen moeder fietste dus langs, samen met jou.. :shock:

Met de cyclogroep zijn we vanaf Vaassen juist langs het kanaal gereden. De snelheid lag al hoog en daar heb je meer ruimte. Niet onverstandig bleek wel.

Afijn, beterschap Rene!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2013 7:33 am 
Gebruikers-avatar

:ugeek:
Ja vervelend zat voor René. rib heb je lang last van, maar hij is in topconditie dus met een week of drie weer op de fiets schat ik in.

Het rondje met cyclo was er eentje om niet snel te vergeten, de gaskraan ging bij tijd en wijle flink open en had deze en gene flink moeite om bij te spijkeren. Het 1e deel tegen de wind ben ik niet veel vooraan geweest, pas in tongeren richting de Dellen kon ik een keer overnemen wat ik bijna moest bekopen dat ik eraf moest :oops: . Gelukkig kon ik net op tijd aansluiten in het kleine stukje afzink op de zuidweg.
Nadat we gedraaid hadden in Heerde en de terugweg aanvaarden ging het gas op de Geerstraat helemaal open :mrgreen: :oops: Ik heb alle zeilen moeten bijzetten om die verduiveld goed rijdende mannen te volgen. Met name MW en MP en HvO gaven er keer op keer een forse snok aan. De turbo vol open om maar in termen van MP te spreken.

uiteindelijk in Apeldoorn konden we niet sprinten vanwege het vele zand langs het kanaal. Al met al een prima rit met een hoog gemiddelde, ik hoorde 39, maar op mijn klokje vanaf clubhuis tot bordje Apeldoorn had ik "slechts" 36.2.

Goed te zien dat er verschillende BAR-Enders mee doen op de woensdagavond, mooie vorm van intergratie binnen de beide verenigingen

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2013 9:51 am 

Rene Rotscheid is er erger aan toe... hij is gisteren naar Zwolle overgebracht met waarschijnlijk 7 gebroken wervels.
Overigens val is ontstaan door gat/put in de weg op de oude Zwolseweg tussen Vaassen en Wenum-Wiesel.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2013 7:10 pm 
Gebruikers-avatar

Poeh he, dat is me wat!! :shock: wat zijn de prognoses of is dat wat prematuur om te vragen.
Hoop dat hij goed hersteld, van hier af dan ook van harte beterschap René. toi toi.

Even voor de goede orde, als dit een gat in de weg is die 4.5 cm of dieper is dan is de gemeente aansprakelijk te stellen. Marc heb je dit ook gemeld bij de gemeente?

greetz
:ugeek:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2013 9:41 pm 

Oef! sterkte voor degene die bij de valpartij zaten! Beterschap!

Was idd mooie rit bij de cyclo. De wind maakte het de heenweg pittig, maar op de terugweg moest je ook alert zijn! Het ging continu boven de 40. Voor je het wist zat je weer achterin.
Voor mij weer prima snelheidstraining!

Wij hebben de terugweg langs het kanaal gereden en niets van de valpartij meegekregen...

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]